all the finer things in life

 
Hejsan! Känner att jag inte är den bästa på att blogga just nu. Men har haft så mycket annat för mig. I fredags var det bland annat Ållefestare. Jag och Malin klädde ut oss till ett fult gamalt par. As roligt! I lördags hade vi middag med hela familjen och det var ett bra tag sedan, då min bror inte bor hemma. Sen kom även mormor och morfar på fika. På kvällen gick jag ut nykter med Malin och hade samma utklädnad igen, haha. Och idag har jag gjort minsta möjliga, bara slappat och tränat fotboll. Imorgon börjar skolan igen och jag är inte alls taggad..

Slänger upp en bild på mig som är tagen för ca ett år sedan. Är sugen på brunt igen!

 


läckerbiiit

Svar: du är läcker!!
Carolina Kjellander

2012-11-06 | 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback