2013

Hej. Nu är 2013 här året då jag kommer att ta studenten och börja mitt liv som vuxen. Tror att detta kommer bli ett bra och fint år med många fina minnen. Dock så har året inte börjat bra, är fortfarande sjuk och har haft feber sen i söndags. Därför det inte har blivit något skrivande här, har helt enkelt inte haft orken till att starta datorn. Men vi rullar i gång sakta men säkert. 

Två bra saker som händer idag: Pappa kommer hem med Thi-mat. Jag ska beställa min balklänning. Wiie!
 
Uppdatering: Okej. Något sjukt läskigt hände precis. Jag sitter i tv-rummet och tvn är avstängd. Tror ni inte att den jäveln startas och kontrollen ligger framför mig på bordet?.. 


Fyfasen, stackars oss!! Gott nytt åår Carro!

2013-01-03 | 18:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback